Κυριακή, 31 Ιουλίου 2011

ΚΙΤΡΙΝΗ ΦΥΛΗ, ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΨΩΛΗ

Ποιος να μου το 'λεγε ότι η επανάστα θα ξεκινούσε από τους ταρίφες και θα τον πίστευα... Ολοι οι άλλοι δίνουμε κώλο αβλεπί και σπρέι και λέμε και μερσί και τα κίτρινα παιδιά την έχουνε βγάλει όξω και την τρίβουνε στα δόντια του Γιωργάκη να 'ούμε. Αμα βρω δουλειά (γιατί έμεινα άνεργος επειδή δεν δέχτηκα μείωση στον μισθό μου, και εγώ και η κοπέλα μου, σας το ΄πα;), καίω τη μηχανή μπροστά στο Σύνταγμα και θα ξηγιέμαι μόνο ταρίφα, με παράκλησή να μου ξηγιέται διπλή και τη μέρα, έτσι, από respect. Και θα του κάνω και ντιπθρόουτ κλαρινέτο όσο οδηγάει, όλη μέρα στο τιμόνι είναι ο άθρωπας, τι, έτσι; Τίποτα άλλο. Τέλος.





5 σχόλια:

  1. Διαφωνώ, αλλά ντάξ' το διασκέδασα το ανάγνωσμα, εκτός του σημείου που έχασες τη δουλειά σου. Με τι ασχολείσαι μπας και βοηθήσουμε αν περνάει από το χέρι μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διορθωτής κειμένων είμαι και δούλευα σε εφημερίς, άμα ξέρετε τίποτα βοηθάτε τον φτωχό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και φυσικά σε λίγο καιρό ο γιωργάκης θα κερνά και φούντα στη βουλή!!!Φωτιά στα κάρβουνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρετώ τρισμέγιστε χαβαλεαδόρ..Σου γράφω πάλι από ανάγκη γιατί ήμανε με το γκομενέτο και ένα φιλικό ζευγάρι σε καφέ στη Σύρο, και ποια κάκια πούστρα ήταν πίσω μου..Ο Μουράτ..και έκλαιγα από τα γέλια σκεπτόμενος το άρθρο σου.Αν δεν σου κάνει κόπο ρίξε μια μάτια και στο δικό μου blog http://monsieurcannibal.blogspot.com/ χωρίς να ανεβάσεις το σχόλιο μου για να μην το διαφημίσεις.Απλά θέλω την άποψη την δικιά σου γιατρέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://ocelebritis.blogspot.com/2011/08/troll-me-baby.html


    Μάστερ είσαι η αδυναμία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή