Επειδής είσαστε καλά παιδιά και επειδής κάποια παλιά άρθρα που έγραφα σε ένα χώρο που κάποτε αγάπησα και σήμερα μισώ θανάσιμα έχουν κατέβει λόγω αλληλομηνύσεων, θεώρησα ότι πρέπει ο λαός του κοσμαγάπητου αυτού μπλογκ, και τα 68 αυτά άτομα, να έχει πρόσβαση στην αλήθεια.
Define "αλήθεια", μαλάκα Διπρόσωπε, θα πεις και θα σε απαντήσω με τα λόγια του Socrates στο συμπόσιο του Πλάτωνος, όταν κάποιος από τους συνομιλητές, μετά από μια λεκτική πούτσα που είχε φάει από τον φιλόσοφο, του είπε ότι "είναι δύσκολο για μένα να αντικρούσω τον Σωκράτη". Και ο τεράστιος απάντησε: "Τον Σωκράτη είναι πολύ εύκολο να αντικρούσεις, νέε μου, την αλήθεια είναι που δεν μπορείς να αντικρούσεις με τίποτε".
Και αφού σας το 'παιξα και μαγκιά, ότι ξέρω και δυο πράματα παραπάνω, σας δίνω και το άρθρο μου για τον "Κυνόδοντα", ό,τι χειρότερο έχω δει στη ζωή μου σε ταινία. Enjoy, Milko και τα ρέστα.
Κυνόδοντας και το πληκτρολόγιο της μάνας τους
Υπήρξαν στιγμές που κάποιοι άνθρωποι, σε εκλάμψεις εγκεφαλικής διαύγειας συνδυασμένης με υψηλότατο IQ, έκαναν φανταστικά, αξεπέραστα πράγματα. Οπως π.χ.:
• Ο Νιλ Αρμστρονγκ και ο Μπαζ Ολντριν, που περπάτησαν στη Σελήνη -και αυτοί που λένε ότι όλα ήταν μουσαντά και σότα να κλείσουν υπολογιστή και να ανοίξουνε Λιακόπουλο, για να τσεκάρουνε τα τελευταία νέα των Νεφελίμ και πώς πάνε τα χαμπέρια στην υπόγεια πόλη Νταγκλαμαγκάν.
• Ο Λούντβιχ φαν Μπετόβεν, που έγραψε φανταστική μουσική, που αν ξεστραβωθείς και κλείσεις επιτέλους τον Κιάμο και την Κοκκίνου, μπορεί να μάθεις και πέντε πράματα και να μη σε λένε μπιρμπιτσόλι στις καθωσπρέπει παρέες. Ναι, για σένα μιλάω, αναγνώστριά μου. Μη νομίζεις ότι σε ξέχασα. Αλλα σε αφήνω προς το παρόν και προχωράω παρακάτω.
• Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, που τι να πρωτογράψουμε γι' αυτόν; Ο τύπος έχει υπολογιστεί ότι είχε IQ 210. Αν αναλογιστούμε ότι του Αϊνστάιν ήταν 175, η κόντρα γίνεται κατευθείαν Μπαρτσελόνα - Αγιαξ Παραβόλας, ο Λεονάρντο τυπώνει αυτόματα τη Θεωρία της Σχετικότητας σε κωλόχαρτο, σφουγγίζεται και δεν αξίζει να ασχοληθούμε περαιτέρω γιατί το ξεφτιλίσαμε ήδη.
Υπήρξαν, όμως, και στιγμές που κάποιοι άνθρωποι, σε εκλάμψεις εκτυφλωτικής βλακείας πες το, έλλειψης νοημοσύνης πες το, ξώμειναν από πρέζα και δεν είχανε τι να κάνουνε για να φύγει η χαρμάνα, δεν ξέρω τι, αλλά έκαναν τόσο τραγικά πράγματα που κωλοψαρώσανε μέχρι και ο Ευρυπίδης και ο Αισχύλος, που είχαν γράψει τις μεγαλύτερες τραγωδίες λέμε και τόσο κλάμα ούτε η Μάρθα Βούρτση παλαιά. Κουρόμπλο το δάκρυ, που λένε και στο χωριό μου. Οπως π.χ.:
• Ο Χάρης Ρώμας και η ερμηνεία του στο «Κωνσταντίνου και Ελένης».
• Ο Χάρης Ρώμας και η ερμηνεία του στο «Καφέ της Χαράς».
• Ο Χάρης Ρώμας στις θεατρικές παραστάσεις του. Οχι, ρε παιδάκι μου, δεν είμαι τόσο μαζόχας ώστε να πάω θέατρο να δω Ρώμα -άλλωστε αυτό είναι κάτι που σκιάζομαι όσο η παρθένα χωριατοπούλα τον Ανέστη Βλάχο στον βάλτο-, αλλά τι, ας 'ούμε, εσείς πιστεύετε ότι ο Ρώμας στο θέατρο μεταμορφώνεται και από Αταλάντου και Ατέχνου γωνία μετακομίζει στη Λεωφόρο Μάρλον Μπράντο; Μη χέσω...
• Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ...
Και μπαίνουμε στο θέμα μας, κύριοι και κυρίες (είδατε, βρε, πάντα σας βάζω κι εσάς μέσα, κοριτσάκια μου γλυκά).
Πρώτον, ρε Λάνθιμε, από πού ψωνίζεις χόρτο, αγόρι μου, και έφαγες το φλας να γυρίσεις αυτό το πράμα, που πήγε και στα Οσκαρ τρομάρα του; Ποιος Σατανάς μπήκε μέσα σου και είπες: «Α, θα γυρίσω ό,τι πιο αρρωστημένο έχει παίξει ever, και όχι μόνο αυτό, αλλά θα πάρω και τους χειρότερους ηθοποιούς που παίζουνε στην Ελλάδα. Και θα πάω και Οσκαρ!»; Και πήγες κιόλας! Και μην ακούσω ενστάσεις για τους ηθοποιούς και το παίξιμό τους. Ελεος. Τι διάολο, το κάστινγκ το ξηγήθηκες στο «Θέατρο της Τετάρτης» που βγάζει η Αννίτα; Μιλάμε τόσο ατάλαντοι είχανε να βγούνε από τότε που έκανε ντεμπούτο ο Γιώργης ο Νινιός. Οπα, παρένθεσις.
(Οταν αναφερόμαστε στον γίγαντα και τρισμέγιστο τιτάνα της υποκριτικής Γιώργη τον Νινιό, μιλάμε για έναν άνθρωπο που κανένας δεν έχει καταλάβει γιατί έχει κάνει καριέρα και τόνε παίρνουνε στις δουλειές χωρίς να έχει ψήγμα ταλέντου. Ο R2D2 στο «Star Wars» είναι πιο καλός ηθοποιός από τον Γιώργη τον Νινιό. Ενας με μανιοκατάθλιψη τελευταίου σταδίου σε συνδυασμό με παράλυση των μυών που προκαλούν το χαμόγελο και δυστονία στα μάγουλα είναι πιο εκφραστικός από τον Γιώργη. Λέγεται ότι μια φορά που προκλήθηκε σύσπαση στο μούτρο του Γιώργη το σκεφτήκανε στην Ακαδημία για Οσκαρ -σας πρόλαβε ο Γιώργης, κουφάλες σκυλόδοντες, αλλά δεν δικαιώθηκε-, αλλά μετά γέλασε κι ο Θεόφιλος Βανδώρος και πέσανε σε ξέρα. Και όποια πει ότι ο Νινιός είναι ωραίος γκόμενος, να της βγει ο γιος κράμα από εθνικό σταρ και Μίστερ Μπούτια, τέλος).
Δεύτερον, είπες να βάλεις κάτι ερωτικές σκηνές όπου ο μεγάλος γιος πηδιόσαντε με μία γκόμενα που φέρνει επί πληρωμή ο πατέρας στο σπίτι. Και είπες να το κάνεις και τέχνη και να δείχνεις τα επίμαχα σημεία (γιατί έτσι είναι η τέχνη), όπως το πληκτρολόγιο -για όσους δεν έχουν δει το έργο να αναφέρω ότι στην ιδιαίτερη γλωσσική διάλεκτο που μιλάνε στην ταινία η γνωστή παροιμία θα ήταν «εδώ ο κόσμος καίγεται και το πληκτρολόγιο χτενίζεται». Και γιασασίν του τού μάγκα του Λάνθιμου είπαμε τότε για πάρτη σου. Ομως συγγνώμη, ρε μάστορα, για κάτσε μισό.
Αμα πας να κάμνεις κάτι τύπου τσόντα, κάν' το σωστά, τύπου Τζούλιας, που έκανε και λεύκανση και έβαλε και καινούργια αερόσακα και στο νούμερο δύο went black and never came back. Τι κατεβάζει η γκόμενα το βρακί και σκάει από μέσα το λυκοτόμαρο που φόραγε στην καρκάλα ο Λοχαγός Μαρκ στους Λύκοι του Οντάριο; Ξουράφια και αποτριχωτικές ταινίες δεν παίζουνε στην κοινωνία που διαδραματίζεται η ταινία; Εκεί που είπαμε ότι τελικά κάτι λέει το εργάκι και θα πάρουμε δουλειά για το σπίτι, έσκασε ο Teenwolf και ξενέρωσε το Σύμπαν. Ασε που μετά έβαλες και τα αδέρφια να πηδιόσαντε και φρικάραμε πιο πολύ κι από τότε που ένας στην κατάληψη έφερε την τσόντα με την Τσιτσιολίνα και το άλογο, που φεύγαμε όλοι στην τουαλέτα για ρουκέτες και αυτός έλεγε «τι φεύγετε, ρε, δεν είσαστε open minds ας 'ουμε;».
Τρίτον, εγώ το έργο το θέλω απλό. Τύπου υπόθεσις «ο Γιώργος είναι υδραυλικός και της κυρίας Μαρίας της παντρεμένης, που λείπει κι ο άντρας της, της χάλασαν οι σουλήνες. Οπότε καλεί τον Γιώργο να της τους φτιάξει, που, ω, τι έκπληξις, σκάει στο σπίτι της χωρίς σώβρακο και εκεί...». Η συνέχεια επί της οθόνης και στα παλιά τα σινεμά δίνανε και κυπελλάκι στην είσοδο να μη λερώξεις, ενώ είχες φτιαχτεί και ως άνδρας με δύο έργα καράτε, Μπρουσλίδικα, αντρίκεια, που είχαν παίξει πιο πριν. Λούτσα και ξύλο, δηλαδή και άγιος ο Θεός και έφευγες από το σινεμά πρώτος μάγκας. Αυτά με τα έργα που είναι ντεμέκ αλληγορίες και ο σκηνοθέτης θέλει να πει άλλο από αυτό που δείχνει και εμείς οι οπισθοδρομικοί και πουριτανοί δεν τα καταλαβαίνουμε, συγγνώμη, αλλά από το να μου αρέσει ο «Κυνόδοντας» και να θεωρούμαι εμπροσθοδρομικός και αλτέρνατιβ υπεργαμάτο τυπάκι, χίλιες φορές πρεζάκιας να κάνω τράκα στην Τοσίτσα για να σουτάρω το κατιτίς μου. Πες με και χαζό, ρε παιδί μου, ότι δεν νιώθω. Δεν με νοιάζει μία.
Τέταρτον, τι θα γίνει, ρε φίλε, με όλους εσάς τους ψευτοκουλτουριάρηδες, που βλέπετε στις ταινίες του Αγγελόπουλου τον πρωταγωνιστή να διανύει εκατό μέτρα και τα δείχνει και τα εκατό, ΟΛΑ, πετραδάκι, πετραδάκι; Πότε θα σωθούμε από σας; Γιατί εμένα να με σούρει μια γκόμενα που είχα παλιά να δω το «Μια πορνογραφική σχέση» και να μη με αφήνει να ρίξω πόρδο με στεφάνι -αιτωλοακαρνανικός ιδιωματισμός για κάποιον που κοιμάται- και να φύγω κύριος από το σινεμά; Γιατί όταν ήμουνα φαντάρος με πήγανε κάτι σειρές να δούμε στο Διδυμότειχο το «Βλέμμα του Οδυσσέα» του Αγγελόπουλου; Φταίω σε τίποτα; Τους έκλεψα το κουλούρι; Ασε που όταν σφύριξε ημίχρονο και βγήκαμε για τσιγάρο εγώ ήμουνα έτοιμος να πω καμιά μαλακία να γελάσουμε και άρχισε ο ένας να λέει «κοίταξε να δεις, Κώστα, η ταινία είναι ένα οδοιπορικό και ένα χτύπημα της νομενκλατούρας του στρουχτουριστικού υποβάθρου μπλα, μπλα, μπλα, νια, νια, νια» και μου πέσανε όλα τα δόντια, αλλά όχι οι κυνόδοντες, οπότε δεν μπορούσα να φύγω. Δράμα μιλάμε, όχι αστεία.
Κι όπως είχε πει και μια γριά σε έναν Αλβανό ταξιτζή μια φορά «εγώ δεν είμαι ρατσίστρια, τους αράπηδες τους συμπαθώ» και βάρεσε αναβολή ενώ μέτραγε μία και σήμερα ο άθρωπας, κάπως έτσι θα το πω κι εγώ τώρα για να κλείσω. Εγώ δεν έχω κάτι με τους κουλτουριάρηδες, γούστο τους και καπέλο τους, αλλά κουλτούρα να φύγουμε, ρε παιδάκι μου, που έλεγε και ο Χάρρυ ο Κλυνν, κουλτούρα να φύγουμε και τίναξέ τη να πέσει και η τελευταία σταγόν... Πήγαμε και στα Οσκαρ τρομάρα μας...
Define "αλήθεια", μαλάκα Διπρόσωπε, θα πεις και θα σε απαντήσω με τα λόγια του Socrates στο συμπόσιο του Πλάτωνος, όταν κάποιος από τους συνομιλητές, μετά από μια λεκτική πούτσα που είχε φάει από τον φιλόσοφο, του είπε ότι "είναι δύσκολο για μένα να αντικρούσω τον Σωκράτη". Και ο τεράστιος απάντησε: "Τον Σωκράτη είναι πολύ εύκολο να αντικρούσεις, νέε μου, την αλήθεια είναι που δεν μπορείς να αντικρούσεις με τίποτε".
Και αφού σας το 'παιξα και μαγκιά, ότι ξέρω και δυο πράματα παραπάνω, σας δίνω και το άρθρο μου για τον "Κυνόδοντα", ό,τι χειρότερο έχω δει στη ζωή μου σε ταινία. Enjoy, Milko και τα ρέστα.
Κυνόδοντας και το πληκτρολόγιο της μάνας τους
Υπήρξαν στιγμές που κάποιοι άνθρωποι, σε εκλάμψεις εγκεφαλικής διαύγειας συνδυασμένης με υψηλότατο IQ, έκαναν φανταστικά, αξεπέραστα πράγματα. Οπως π.χ.:
• Ο Νιλ Αρμστρονγκ και ο Μπαζ Ολντριν, που περπάτησαν στη Σελήνη -και αυτοί που λένε ότι όλα ήταν μουσαντά και σότα να κλείσουν υπολογιστή και να ανοίξουνε Λιακόπουλο, για να τσεκάρουνε τα τελευταία νέα των Νεφελίμ και πώς πάνε τα χαμπέρια στην υπόγεια πόλη Νταγκλαμαγκάν.
• Ο Λούντβιχ φαν Μπετόβεν, που έγραψε φανταστική μουσική, που αν ξεστραβωθείς και κλείσεις επιτέλους τον Κιάμο και την Κοκκίνου, μπορεί να μάθεις και πέντε πράματα και να μη σε λένε μπιρμπιτσόλι στις καθωσπρέπει παρέες. Ναι, για σένα μιλάω, αναγνώστριά μου. Μη νομίζεις ότι σε ξέχασα. Αλλα σε αφήνω προς το παρόν και προχωράω παρακάτω.
• Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, που τι να πρωτογράψουμε γι' αυτόν; Ο τύπος έχει υπολογιστεί ότι είχε IQ 210. Αν αναλογιστούμε ότι του Αϊνστάιν ήταν 175, η κόντρα γίνεται κατευθείαν Μπαρτσελόνα - Αγιαξ Παραβόλας, ο Λεονάρντο τυπώνει αυτόματα τη Θεωρία της Σχετικότητας σε κωλόχαρτο, σφουγγίζεται και δεν αξίζει να ασχοληθούμε περαιτέρω γιατί το ξεφτιλίσαμε ήδη.
Υπήρξαν, όμως, και στιγμές που κάποιοι άνθρωποι, σε εκλάμψεις εκτυφλωτικής βλακείας πες το, έλλειψης νοημοσύνης πες το, ξώμειναν από πρέζα και δεν είχανε τι να κάνουνε για να φύγει η χαρμάνα, δεν ξέρω τι, αλλά έκαναν τόσο τραγικά πράγματα που κωλοψαρώσανε μέχρι και ο Ευρυπίδης και ο Αισχύλος, που είχαν γράψει τις μεγαλύτερες τραγωδίες λέμε και τόσο κλάμα ούτε η Μάρθα Βούρτση παλαιά. Κουρόμπλο το δάκρυ, που λένε και στο χωριό μου. Οπως π.χ.:
• Ο Χάρης Ρώμας και η ερμηνεία του στο «Κωνσταντίνου και Ελένης».
• Ο Χάρης Ρώμας και η ερμηνεία του στο «Καφέ της Χαράς».
• Ο Χάρης Ρώμας στις θεατρικές παραστάσεις του. Οχι, ρε παιδάκι μου, δεν είμαι τόσο μαζόχας ώστε να πάω θέατρο να δω Ρώμα -άλλωστε αυτό είναι κάτι που σκιάζομαι όσο η παρθένα χωριατοπούλα τον Ανέστη Βλάχο στον βάλτο-, αλλά τι, ας 'ούμε, εσείς πιστεύετε ότι ο Ρώμας στο θέατρο μεταμορφώνεται και από Αταλάντου και Ατέχνου γωνία μετακομίζει στη Λεωφόρο Μάρλον Μπράντο; Μη χέσω...
• Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ...
Και μπαίνουμε στο θέμα μας, κύριοι και κυρίες (είδατε, βρε, πάντα σας βάζω κι εσάς μέσα, κοριτσάκια μου γλυκά).
Πρώτον, ρε Λάνθιμε, από πού ψωνίζεις χόρτο, αγόρι μου, και έφαγες το φλας να γυρίσεις αυτό το πράμα, που πήγε και στα Οσκαρ τρομάρα του; Ποιος Σατανάς μπήκε μέσα σου και είπες: «Α, θα γυρίσω ό,τι πιο αρρωστημένο έχει παίξει ever, και όχι μόνο αυτό, αλλά θα πάρω και τους χειρότερους ηθοποιούς που παίζουνε στην Ελλάδα. Και θα πάω και Οσκαρ!»; Και πήγες κιόλας! Και μην ακούσω ενστάσεις για τους ηθοποιούς και το παίξιμό τους. Ελεος. Τι διάολο, το κάστινγκ το ξηγήθηκες στο «Θέατρο της Τετάρτης» που βγάζει η Αννίτα; Μιλάμε τόσο ατάλαντοι είχανε να βγούνε από τότε που έκανε ντεμπούτο ο Γιώργης ο Νινιός. Οπα, παρένθεσις.
(Οταν αναφερόμαστε στον γίγαντα και τρισμέγιστο τιτάνα της υποκριτικής Γιώργη τον Νινιό, μιλάμε για έναν άνθρωπο που κανένας δεν έχει καταλάβει γιατί έχει κάνει καριέρα και τόνε παίρνουνε στις δουλειές χωρίς να έχει ψήγμα ταλέντου. Ο R2D2 στο «Star Wars» είναι πιο καλός ηθοποιός από τον Γιώργη τον Νινιό. Ενας με μανιοκατάθλιψη τελευταίου σταδίου σε συνδυασμό με παράλυση των μυών που προκαλούν το χαμόγελο και δυστονία στα μάγουλα είναι πιο εκφραστικός από τον Γιώργη. Λέγεται ότι μια φορά που προκλήθηκε σύσπαση στο μούτρο του Γιώργη το σκεφτήκανε στην Ακαδημία για Οσκαρ -σας πρόλαβε ο Γιώργης, κουφάλες σκυλόδοντες, αλλά δεν δικαιώθηκε-, αλλά μετά γέλασε κι ο Θεόφιλος Βανδώρος και πέσανε σε ξέρα. Και όποια πει ότι ο Νινιός είναι ωραίος γκόμενος, να της βγει ο γιος κράμα από εθνικό σταρ και Μίστερ Μπούτια, τέλος).
Δεύτερον, είπες να βάλεις κάτι ερωτικές σκηνές όπου ο μεγάλος γιος πηδιόσαντε με μία γκόμενα που φέρνει επί πληρωμή ο πατέρας στο σπίτι. Και είπες να το κάνεις και τέχνη και να δείχνεις τα επίμαχα σημεία (γιατί έτσι είναι η τέχνη), όπως το πληκτρολόγιο -για όσους δεν έχουν δει το έργο να αναφέρω ότι στην ιδιαίτερη γλωσσική διάλεκτο που μιλάνε στην ταινία η γνωστή παροιμία θα ήταν «εδώ ο κόσμος καίγεται και το πληκτρολόγιο χτενίζεται». Και γιασασίν του τού μάγκα του Λάνθιμου είπαμε τότε για πάρτη σου. Ομως συγγνώμη, ρε μάστορα, για κάτσε μισό.
Αμα πας να κάμνεις κάτι τύπου τσόντα, κάν' το σωστά, τύπου Τζούλιας, που έκανε και λεύκανση και έβαλε και καινούργια αερόσακα και στο νούμερο δύο went black and never came back. Τι κατεβάζει η γκόμενα το βρακί και σκάει από μέσα το λυκοτόμαρο που φόραγε στην καρκάλα ο Λοχαγός Μαρκ στους Λύκοι του Οντάριο; Ξουράφια και αποτριχωτικές ταινίες δεν παίζουνε στην κοινωνία που διαδραματίζεται η ταινία; Εκεί που είπαμε ότι τελικά κάτι λέει το εργάκι και θα πάρουμε δουλειά για το σπίτι, έσκασε ο Teenwolf και ξενέρωσε το Σύμπαν. Ασε που μετά έβαλες και τα αδέρφια να πηδιόσαντε και φρικάραμε πιο πολύ κι από τότε που ένας στην κατάληψη έφερε την τσόντα με την Τσιτσιολίνα και το άλογο, που φεύγαμε όλοι στην τουαλέτα για ρουκέτες και αυτός έλεγε «τι φεύγετε, ρε, δεν είσαστε open minds ας 'ουμε;».
Τρίτον, εγώ το έργο το θέλω απλό. Τύπου υπόθεσις «ο Γιώργος είναι υδραυλικός και της κυρίας Μαρίας της παντρεμένης, που λείπει κι ο άντρας της, της χάλασαν οι σουλήνες. Οπότε καλεί τον Γιώργο να της τους φτιάξει, που, ω, τι έκπληξις, σκάει στο σπίτι της χωρίς σώβρακο και εκεί...». Η συνέχεια επί της οθόνης και στα παλιά τα σινεμά δίνανε και κυπελλάκι στην είσοδο να μη λερώξεις, ενώ είχες φτιαχτεί και ως άνδρας με δύο έργα καράτε, Μπρουσλίδικα, αντρίκεια, που είχαν παίξει πιο πριν. Λούτσα και ξύλο, δηλαδή και άγιος ο Θεός και έφευγες από το σινεμά πρώτος μάγκας. Αυτά με τα έργα που είναι ντεμέκ αλληγορίες και ο σκηνοθέτης θέλει να πει άλλο από αυτό που δείχνει και εμείς οι οπισθοδρομικοί και πουριτανοί δεν τα καταλαβαίνουμε, συγγνώμη, αλλά από το να μου αρέσει ο «Κυνόδοντας» και να θεωρούμαι εμπροσθοδρομικός και αλτέρνατιβ υπεργαμάτο τυπάκι, χίλιες φορές πρεζάκιας να κάνω τράκα στην Τοσίτσα για να σουτάρω το κατιτίς μου. Πες με και χαζό, ρε παιδί μου, ότι δεν νιώθω. Δεν με νοιάζει μία.
Τέταρτον, τι θα γίνει, ρε φίλε, με όλους εσάς τους ψευτοκουλτουριάρηδες, που βλέπετε στις ταινίες του Αγγελόπουλου τον πρωταγωνιστή να διανύει εκατό μέτρα και τα δείχνει και τα εκατό, ΟΛΑ, πετραδάκι, πετραδάκι; Πότε θα σωθούμε από σας; Γιατί εμένα να με σούρει μια γκόμενα που είχα παλιά να δω το «Μια πορνογραφική σχέση» και να μη με αφήνει να ρίξω πόρδο με στεφάνι -αιτωλοακαρνανικός ιδιωματισμός για κάποιον που κοιμάται- και να φύγω κύριος από το σινεμά; Γιατί όταν ήμουνα φαντάρος με πήγανε κάτι σειρές να δούμε στο Διδυμότειχο το «Βλέμμα του Οδυσσέα» του Αγγελόπουλου; Φταίω σε τίποτα; Τους έκλεψα το κουλούρι; Ασε που όταν σφύριξε ημίχρονο και βγήκαμε για τσιγάρο εγώ ήμουνα έτοιμος να πω καμιά μαλακία να γελάσουμε και άρχισε ο ένας να λέει «κοίταξε να δεις, Κώστα, η ταινία είναι ένα οδοιπορικό και ένα χτύπημα της νομενκλατούρας του στρουχτουριστικού υποβάθρου μπλα, μπλα, μπλα, νια, νια, νια» και μου πέσανε όλα τα δόντια, αλλά όχι οι κυνόδοντες, οπότε δεν μπορούσα να φύγω. Δράμα μιλάμε, όχι αστεία.
Κι όπως είχε πει και μια γριά σε έναν Αλβανό ταξιτζή μια φορά «εγώ δεν είμαι ρατσίστρια, τους αράπηδες τους συμπαθώ» και βάρεσε αναβολή ενώ μέτραγε μία και σήμερα ο άθρωπας, κάπως έτσι θα το πω κι εγώ τώρα για να κλείσω. Εγώ δεν έχω κάτι με τους κουλτουριάρηδες, γούστο τους και καπέλο τους, αλλά κουλτούρα να φύγουμε, ρε παιδάκι μου, που έλεγε και ο Χάρρυ ο Κλυνν, κουλτούρα να φύγουμε και τίναξέ τη να πέσει και η τελευταία σταγόν... Πήγαμε και στα Οσκαρ τρομάρα μας...
Σουπερ. Στο πα και στο τσατ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πω και κατι στα γρηγορα. Οι "πιθικοαρτιστικομαλακες" που αποθεωναν αυτο τν Λανθιμο και το σκυλοδοντο και το υπερασπιζοντουσαν ως τεχνη και καλα...ειναι οι ιδιοι που εκραζαν το Serbian Film επειδή να πουμε ειχε σκληρα και ανωμαλα γαμησια. Αντε βρες ακρη...
Κουλαμάρα #1
ΑπάντησηΔιαγραφήwhat were the chances να τελειώσω το κείμενο και να μπει Μπετόβεν στο σταθμό που ακούω;
Κουλαμάρα #2
Ο Άγιαξ Παραβόλας στήνει τους αγώνες, και πήρε σκουληκιάρικα την κατηγορία από τη Μπάρτσα Νερομάνας. Αποτέλεσμα, το Λευκό ντύθηκε μιλ'τζανί και κλαίν μέχρι κι οι παλιουπράτ'νες. (ναι ένα τσιγάρο δρόμος μας χωρίζει..)
Συνεχάω στο σχολιασμό.
Ρε ακόμα δεν το'χω δει, το'χω πόσο καιρό στο σκληρό, και μου πιάνει και χώρο. Κάθε φορά που ακούω γι αυτή την ταινία, καταλήγω πως ούτε θα τη δω, ούτε θα χάσω και τίποτα.
Περί κουλτούρας, έβγαλε κι η Καραμολέγκου τα κουλτουράκια ευτυχώς, και καταλαβαίνουμε πια τι εστί κουλτούρα κι εμείς οι ακούλτουροι. Εμείς που σκεφτόμαστε κάθε μέρα όλη μέρα, και δε μας χρειάζεται η κλαπαρχιδιά του κάθε φραγκάτου προβληματισμένου για να νιώσουμε. Που όταν βλέπουμε ταινία θέλουμε να το σβήσουμε το μηχανάκι μπας και σταματήσουμε να προβληματιζόμαστε.
Δες παιδάκι μου αυτό να γουστάρεις. Η ταινία είναι όλα τα λεφτά, και με σβηστό, και με αναμένο μηχανάκι!
Στον Αγιαξ Παραβόλας, ΜΑΝΔΑΜ, έπαιζε ο πατέρας μου μέχρι σαράντα χρονών, θρυλικό σέντερ φορ. Για προσέχετε τα λόγια σας να 'ούμε.
ΔιαγραφήΠαλιουπράτνα παΐδια ξεροψ/μένα τρώω μέχρι να παχύνω τόσο που θα φαίνομαι από το google earth.
Από πού είσαι εσύ, μαρή; Ή μάλλον τίνος είσαι εσύ;
Ναι, εδώ θα στα ξεράσω τα γενοφάσκια μου, φόρα παρτίδα. Μήπως θες να σου στείλω και φωτό με μπικίνια να δεις μπας κι είμαστε ξαδέρφια; Ρε έχεις κόψ'καμστράνα; Στείλε mail
ΔιαγραφήΚαι πού το ξέρω γω, μαρή, το μέιλ σου;
ΔιαγραφήΣτο άλλο που προσπάθησα μου βγαζει error.
Διαγραφήολα τα πατριωτακια εδω μαζευτηκαν? περασα να pay my respect!
ΔιαγραφήΜα, δεν είναι προφανές; Αν ήταν ξυρισμένη η μουνότριχα (ή καλύτερα πληκτρολογιότριχα), θα φαινόταν η υποταγή στα καπιταλιστικά σεξιστικά πρότυπα που πάει να μας βάλει η δυτική κενωνία, ενώ τώρα που κρύβει τον Τσουμπάκα εκεί κάτω, η ταινία ρίχνει μια γροθιά αλά Μοχάμεντ Αλί (ή μήπως Άλι; δεν ξέρω, μπερδεύτηκα) στο κατεστημένο που θέλει να βλέπει αποτριχωμένα πληκτρολόγια στις τσόντες του-ή έστω στις τσόντες με επικάλυψη κουλτούρας...
ΑπάντησηΔιαγραφή...πάω στοίχημα ότι ο Λάνθιμος, πριν φτιάξει αυτή την καμαρωτή παπαριά, είχε να δει πληκτρολόγιο από τότε που τον ξέρασε της μάνας του.
+1 Thomas.
ΔιαγραφήΠες τα χρυσόστομε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν λίγο καιρο την ίδια ταινία έβριζα κι εγώ!
Συμπάσχω!
Vampiria με αυτή την ταινία δεν σου κάνει Cucu με τίποτα.
ΔιαγραφήΕίσαι ένας θεούλης και το ξέρεις κι ας έσβησες τα σχόλιά σου από το μπλογκ μου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεσ το μέιλ σου ρε μαλέα και θα καταλάβεις.
Διαγραφήαφού το είδα λέμε!
ΔιαγραφήΜε συστάσεις Χωστήρα έρχομαι κι ήθελα να σας πω περί πληκτρολογίου πως το ξύρισμα είναι μόδα & περνά μα η ταινία ως all time clasic δε ρίσκαρε περαστικά fads (εξ ου & το αδιάφορο '70ς ντεκόρ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκαθαρίζω πως σ' εμένα δεν άρεσε κι αν έχω φίλους που έχουν άλλη γνώμη δε γράφω να το υπερασπστώ.
Μόνο μ' αρέσει η ειρωνία σας, όντως Διπρόσωπη: Ζητάτε από την 'αναγνώστριά' σας να ακούσει Μπετόβεν & της βάζετε Χάρυ Κλιν στο τέλος; Βαριά Κουλτούρα πχιοτική μεσιέ!
Ο Χάρρυ, αγαπητή Δάφνη, ήταν κουλτούρα, ήταν ο μοναδικός άνθρωπος (ίσως όχι ο μοναδικός, μια και παίζει και ο Γιώργος Μαρίνος)που έκανε αληθινό stand up comedy στην Ελλάδα, άλλο αν κάποια στιγμή το γαμήσαμε και ψόφησε. Μέγα ταλέντο και πηγαίο χιούμορ. Οσο για τον Μπετόβεν και το γεγονός ότι ως γυναίκα θιχτήκατε από το σχόλιό μου, έχω να σας πω ότι αναφερόμουν στον τύπο γυναίκας που ακούει σκυλάδικο και στα μποζούκια πίνουνε αι άνδραι σαμπάνια από το γοβάκι της. Ελπίζω να μη θιχτήκατε επειδή υποσυνείδητα ταυτιστήκατε μαζί της. Κατά τα άλλα σας αγαπώ και ευχαριστώ για το σχόλιό σας.
ΔιαγραφήΞέχασα! Το ξούρισμα είναι μόδα και περνά; Ε, όχι, κερία μου. Οταν θέλω να γαμήσω δεν γουστάρω να νιώθω σαν Αβορίγινας που για να μπει στη ζούγκλα κόβει δεξά-αριστερά με μασέτα και φοράει καπέλο με φελλούς για να την κάνουνε οι μύγες. ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΤΟΧΟ.
ΔιαγραφήΤο 'Κατά τα άλλα σας αγαπώ' με κέρδισε & παίρνω θάρρος να απαντήσω πως όχι δεν ταυτίστηκα καθώς προσωπικά & 9η ακούω (σπίτι) & από το γοβάκι δεν έχω αντίρρηση να πιούν (παρότι σε τραπέζια δεν ανεβαίνω, το βρίσκω ακαλαίσθητο).
ΔιαγραφήΌσο για το άλλο ...χμ.. μου θύμισε ένα ρητό με κάποιον που του έφταιγαν οι τρίχες.. (δε μου θυμώνετε ελπίζω & οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν το λέω λόγω ταύτισης αφού ως φανατική λάτρις των χαμάμ της Πόλης ανήκω στη σπάνια κατηγορία φεμινίστριας δίχως τρίχα)..
Ωστόσο ναι, να βλέπετε... ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.. (το στόχο).
Προσωπικά, κάνω τρίπλα και τον κυνόδοντα τον κατατάσσω μέσα στις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπημένος διάλογος:
-Μπάνιο έκανες?
-Ναι.
-Και λούσιμο?
-Όχι, λούσιμο έκανα χθες.
Αγαπημένη σκηνή: τη στιγμή που πέφτει κάτι δύο μέτρα έξω από την αυλή και ο τύπος πηγαίνει με το αμάξι να το μαζέψει.
Πιο πολύ για τραγωία μου κάνει εμένανε.
ΔιαγραφήΚαι το πληκτρολόγιο Namie; Το πληκτρολόγιο έγινε clasic― ποια άλλη ελληνική ταινία πέτυχε κάτι τέτοιο τα τελευταία....μμμμ 40; χρόνια;
ΔιαγραφήΈχεις βάλει σκοπό να μας φύγει το κωλάντερο απ'το γέλιο μαλάκα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΨωμί κουλτούρα sepultura...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης ψόφησα για την τρίχα Πάνος Μιχαλόπουλος στο μονί της γκομενας..
Το εκτός νόμου και χρόνου κατουράει από ψηλά τον κυνόδοντα.
Όλα καλά, και συμφωνώ και με την ανάρτηση, και να μη συμφωνούσα πάλι θα γελούσα, αλλά μ' αυτόν τον Μικέ(ιους) πολύ ντόρο δεν κάνουμε τώρα τευτελαία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτάξ', κι εγώ τον βλέπω στο comedylab,έχω διαβάσει και το blog του, αλλά μέχρι εκει: Το αν και πότε θα κλάσει, πόσο θα μυρίσει, γιατί δεν του αρέσουν οι φακές, και αν το είπε πρώτος αυτός, εγώ, ή ο Μaster G, σιγά πια...
Δεν είχαμε άλλα θεματα να nerd-άρουμε, κι άλλη trivia ν' ασχοληθούμε;
'Σου πω εγώ για παλιά adventures, μπάτμαν και Χαλκ Χόγκαν, να μιλάμε μέχρι αύριο...
(Δεν μιλάω μόνο για σένα, Διπρό, το βλέπω γενικώς στις δικτυακές μου βόλτες)
Με Aγάπη Άννα,
elPre
Σωστή είσαι, αλλά εγώ κατά βάθος κρύβω έναν μπέμπη μέσα μου και όταν βγαίνει κάνω τέτοια.
ΔιαγραφήΣαν να 'χεις δίκιο, όμως. Το έβγαλα και θενξ.
Διαγραφήmalakies...enw kala to arxises kathws oute emena mou arese o kynodontas, meta to gamises re. ennow o sxoliasmos itan to ligotero akiros g mena.
ΑπάντησηΔιαγραφήkata ta alla gamas ;)
filika
τι να κάνουμε, ανώνυμε αναγνώστη, δεν μπορούμε να τους έχουμε όλους ικανοποιημένους.
ΔιαγραφήΩραίο άρθρο, Διπρόσωπε! Ανυπομονώ και για καινούριο! Αυτή την ταινία, πάντως, δε θα τη δω ποτέ, το ορκίζομαι. Είναι από τις λίγες φορές που δε θα επικρατήσει μέσα μου η περιέργεια. Σε ευχαριστώ που κουβάλησες αυτή τη τραυματική εμπειρία για να σώσεις εμάς τους αθώους αναγνώστες σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ τραυματική, ομως, φίλε. Πολύ...
Διαγραφήλοιπον αγαπητε διπροσωπε.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταρχας ευγε γιατι εχεις χιουμορ.
αλλα ρε φιλε δεν μας τα πες καλα εδω.
ο κυνοδοντας σοκαριστικη ταινια?ναι αν το πιο σοκαριστικο που ειχες δει μεχρι τοτε ηταν ο τιτανικος και η αμελι.
οι ηθοποιοι επιτηδες παιζαν ετσι αρα μαλλον πετυχαν τον σκοπο τους.
η ταινια δεν ειχε βαθυτερο νοημα απλα σου εδινε το ειδικο και αφηνε στον καθενα να καθορισει το γενικο.
τσοντα οτιδηποτε περιεχει λιγο γυμνο η σεξ?ασχολιαστο
επισης ο μαστερ τζι ειναι κλασσεις ανωτερος απο μικειους και για αυτο δεν δεχομαι κουβεντα
Τόση τρίχα σε μουνί σε σοκάρει. Εμένανε τουλαχιστον πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ηθοποιοί έπαιζαν έτσι γιατί ήταν για το μπούτσο. Τους ξανάδες πουθενά;
Αμα δεν είχε βαθύτερο νόημα, να κάτσει σπίτι της και να μην πάει Οσκαρ.
Και μακάρι να 'ταν τσόντα. Τουλάχιστον θα τον είχαμε παίξει.
Master G, θα σ' αγαπάμε πάντα.
στο 1ο εχεις ρεσπεκτ απο μενα στο 2ο αδικο στο 3ο περνα μια βολτα να δεις ποιες κερδιζουν στα οσκαρ συνυθως. λογος του βασιλια,social network κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλια και καλη συνεχεια :P
Αποδεκτά όλα. Ωραίο το μπλογκ σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε, υποκλίνομαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘενξ, Κανθ.
ΑπάντησηΔιαγραφή